эта жизнь...       эта жизнь..         эта жизнь..        эта жизнь..        эта жизнь..        эта жизнь..        эта жизнь..        эта жизнь..


” жовтн≥ 2008 вийшла книжка "ћолода перлина"


÷е зб≥рка твор≥в молодих л≥тератор≥в «апор≥жж¤. ƒо нењ вв≥йшли кращ≥ твори конкурсу "Ћ≥тературна перлина 2008". Ќа обкладинц≥ зображена гребл¤, сучасний символ «апор≥жж¤, а на передньому план≥ ч≥тко кидаЇтьс¤ в оч≥ весн¤не дерево з б≥лими кв≥тами. ¬есна... це початок нашого житт¤, ус≥ молод≥ люди запальн≥, швидк≥, гарн≥, ¤к сама весна.
™дине, що мен≥ аж н≥¤к не сподобалос¤, так це те, що прозањк≥в у книз≥ було представлено в два рази менше ан≥ж поет≥в, хоч окремо присуджувалис¤ призов≥ м≥сц¤ за л≥тературу та поез≥ю. ÷е може св≥дчити лише про одне - не достатньо високий р≥вень багатьох молодих «апор≥зьких прозањк≥в. ¬с≥, без виключенн¤, твори написан≥ в модерн≥стському та постмодерн≥стському стил≥, нав≥ть рима у багатьох в≥ршах не "досконала".
¬≥рш≥ ќлени Ћитвиненко прос¤кнут≥ наскр≥зь любов'ю до ”крањни, своњх предк≥в, рима у просто чудова.
ќпов≥данн¤ јлли ћ≥хеЇнко "¬олодар≥ всесв≥ту" одразу западаЇ, ну може й не в душу, проте його забути можна лише з часом. ÷е не те, що прочитав ≥ забув. ’оча, власне, на м≥й погл¤д не зовс≥м доречно писати твори з вже вигаданими колись геро¤ми тим б≥льш що вони запам'¤талис¤ кожн≥й людин≥ по-своЇму. ѕроте саме це запозиченн¤ мало вир≥шальне значенн¤, нав≥ть ¤кщо ≥стор≥¤ з баобабами далеко не вигл¤даЇ лог≥чною. ÷е опов≥данн¤ маЇ повчальну мету.
¬≥рш ќлени ѕашник написаний просто чудово, наче торкаЇтьс¤ струн серц¤, рима впл≥таЇтьс¤ м≥ж р¤дк≥в так природно, що можна нав≥ть почути у¤вну музику.
¬≥рш " од Ўевченка" ¬олодимира ¬≥хл¤Їва написаний майстерно, проте мен≥ його значенн¤ не зовс≥м сподобалос¤. —права в тому, що код да ¬≥нч≥, по-перше просто вигаданий сучасною л≥тературою, по-друге спл≥тати н≥сен≥тницю з "кодом Ўевченка" це вже наче п≥длабузництво. ≤ взагал≥, далеко не вс≥ ”крањнц≥ любл¤ть Ўевченка. ј так взагал≥ в ≥нших своњх в≥ршах ¬≥хл¤Їв чудово словами змальовуЇ художн≥ образи, можна нав≥ть у¤вити ¤кусь картину.
ќльга √орова, опов≥данн¤ "ћожна все на св≥т≥ обирати, сину, вибрати не можна т≥льки батьк≥вщину" насичене в≥дчутт¤м патр≥отизму, сп≥вчутливост≥ до матер≥, читаЇтьс¤ легко. ѕроте воно видалос¤ мен≥ перевантаженим художн≥ми образами та запозиченими в≥ршами, а особливо ще й назва - уривок ≥з в≥рша Ўевченка з еп≥графом - уривок ≥з в≥рша ¬. —имоненка. ќпов≥данн¤чко саме на гран≥, його дочитати до к≥нц¤ з ц≥кав≥стю практично неможливо, хоч погоджуЇшс¤ з тим що воно взагал≥ добре написане.
¬≥рш≥ ќлес¤ Ѕарлога не мають такоњ чудовоњ рими, ¤к в≥рш≥ ≥нших поет≥в у ц≥й книжц≥, проте його рима суто модерн≥стська ≥ саме значенн¤ сл≥в, використан≥ образи теж постмодерн≥зм. ќтже поганенька рима не Ї м≥нусом у в≥рш≥. Ѕагатство використаних образ≥в трохи перепин¤ють читача, не дають в≥льно сл≥дкувати за сенсом самого в≥рша.
ћ≥н≥атюри ≤рини √рис - це справжн¤ абстракц≥¤ з кашею дивних сл≥в, ¤к≥ не мають свого чистого значенн¤, а лише здеб≥льшого слугують дл¤ створенн¤ настрою. јсоц≥ац≥њ в р≥зних людей р≥зн≥, практично неможливо д≥знатись про думки самого автора завд¤ки цьому.
¬≥рш≥ —ани ѕраЇдргарденссон хоч ≥ постмодерн≥стськ≥, проте њх значенн¤ зрозум≥ле кожному, так наче це й звичайний в≥рш. ћ≥нус њх в тому, що вони не викликають суто ¤кихось емоц≥й, прочитав - ≥ забув.
ўе там представлене ≥ моЇ опов≥данн¤, щоправда не перший вих≥д в св≥т, але й далеко не останн≥й.
¬т≥м письменники молод≥, б≥льшост≥ потр≥бно розвиватис¤, вдосконалюватис¤. ” кожного з представлених у зб≥рц≥ митц≥в Ї щось своЇ, чудове, те завд¤ки чому людину називають з повною горд≥стю ќсобист≥стю.

      √лавна¤ | Ёта жизнь... | ‘илософи¤ | ‘с¤чина | ћои работы |  онтакты


ƒизайн и проэктировка сайта: Olvia Jaguar
перепечатка матер≥алу дозволена лише при довзвол≥ автора. вс≥ права захищен≥.
Hosted by uCoz